25 Mayıs 2009 Pazartesi

fukaranın güncesi 1

bir kira günü daha geldi çattı a blog.. ve hiçbir kaynak yok elimizde! ev sahibimiz anlayışlı sağolsun, geçen ay yaklaşık 20 gün geciktirmiştik, "olur böyle şeyler" demiş idi. sadece bununla kalsa iyi blog kira kadar -muhtemelen daha da fazla- fatura var ödememiz gereken. netimiz kesilirse ben sana internet kafelerden de yazarım. güzelim öğrencilik yıllarını konserler yerine evde müzik dinlemekle, kafede içilecek çayın hesabını yapmakla vb geçirdiğimize mi yanayım; yaşamsal ihtiyaçlarımızı bile karşılayamamamıza mı; 3-5 doğurun deyip de suyumuzu keserek benim suyumu benden esirgeyen hükumete mi.. çok uzayacak muhterem blogum çook, yazarsam...
geçen düşündüm de bazı babama kızardım parasız günlerimizde, bu kadar mutsuz olacak ne var derdim; kuru ekmek yeriz, okula yürüyerek gidip geliriz gerekirse deyip abartırdım bile. ama sanırım yavaştan anlıyorum üzülmekte, sıkıntı yapmakta haklıymış. ömür geçmekte eğlenceyi salla da suyunu kesiyorlar, elektriğini paran yok diye, burs bile vermiyolar 3 dersin kaldı diye.. yok artık şaka diyorum rüyamda..
olsun bizim kedimiz var artık. fukarayız ama onun adı birgün içeceğimiz bir şaraptan geliyor: grigio
(umudumuz mu var sanki hala blog; ne dersin?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder