29 Mayıs 2009 Cuma

Sorular mı?

günün fon müziği 1 günün fon müziği 2

Ders çalışmak nasıl bir şeydi yahu? Vizelerin üzerinden en fazla 1 ay hadi bilemedin, 15 gün daha geçmedi mi? Onlara çalışan da, o notları alan semu değil miydi? Hiçbir şey anlamadım gerçekten bu işten. Bu final tatili dedikleri zımbırtının her günü "boş gezenin boş kalfası" olmam yolunda beni cesaretlendiriyor gibi. Her gün sanki cumaymış gibi geldi bu sefer derken cumaya gelmişiz zaten. Tüm bir hafta boyunca tek bir kelime okudum mu dersle ilgili, hayır. Yani finaller olmayacakmış gibi davranmaktayım halen. Bugün fora'nın eşyaları tamamen taşındı bizden demek okulu bitiyor bu yıl, e bitecekmiş gibi mi davranıyorum ben, hayır. O eşyaların geçmiş bir eylülün erken bir vaktinde kargoyla geldiği günleri dün gibi hatırlamak ama 2 hafta sonrasının ne getirdiğini görememek, görmek istememek belki, ne tuhaftır. Bu hallerdeyik işte. Çokça selam ederim fora'ya; kendi hallerimizde, uzaklarda aynı şeylere kızıp aynı şeylere üzüldüğümüzü, sevindiğimizi bilmenin güzelliğiyle..

Bugün de böyle geçti mi, geçti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder